onsdag den 22. juli 2009

My New Looove...

my new love



... is Open Clic from Christian Louboutin.
Som nogen sikkert har gættet så blev det disse stilletter som kom med hjem fra Københavner turen for et par dage siden.
Det er en klassisk item, som C. Louboutin vil lave igen det kommende efterår, bare med en mere open clic. Jeg elsker kombination af leopardprintet med lakken og de røde såler. Jeg elsker dyreprint, lak og stiletter. Så ikke mindre end perfekt for mig...simple and chic at the same time.
Selv om de er høje så føles de ret behagelige at have på, måske er der noget om at han er god til at lave svangen på hans sko. Det må tiden vise når de bliver prøvet :-)

2 kommentarer:

  1. Skønne, skønne, skønne:). Hvad gav du for dem? Er der mange tilbage af disse ellers andre slags i str. 36?

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg gav 2350,- for dem. De har flere af lækre sko hos Holly G også i str. 36. Jeg prøvede bla. YSL Gage støvlen, den var super fin, men desværre for stor til mig i str. 36. Det er værd lige at smutte ind og kigge, der er også 50% på udvalgte tasker. Jeg lagde mærke til at de havde en del smukke ballerina´er i str. 35-36, altså kun de små størrelser tilbage, synes jeg.

    /Chau

    SvarSlet