fredag den 10. juli 2009

Coral, grey, white and gold mix

coral, white, gold, grey

I går blev hele familien inviteret til mine forældre til den meget traditionsrige ret Peking And. Min mand og jeg siger aldrig nej tak til min mors mad med mindre vi har absolut har noget vi skal til. Så vi takkede mange tak til invitationen i går da vi fik den. Vi elsker retten Peking And, som er en dejlig ret især i varmen. Det er en ret lækker sprød og let ret, men tager en hulens masse tid at tilberede.

Jeg blev ringede op af Bianco sko om formiddags og fik at vide at mine sandaler med nitterne var landet fra Kalundborg, så besluttede at smutte forbi og hente dem inden vi skulle hjem til mine forældre. Jeg havde dette outfit på.
Hvide 2.hand jeans fra miss sixty, guldbælte Gant, læderblazer Nué, "ny" coral top 2.hand h&m, sandaler med guld zipper h&m og bangles fra Oasis. Farverne er holdt i koral, grå, hvid og guld, hvor de hver især optræder mindst to gange i outfittet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar