lørdag den 18. juli 2009

The Sequin Skirt Contest

paillet skirt part one


Paillet skirt part two

outfit 1, blonde blouse edging, bangles oasis, sandals chloé

outfit 2, trans. blouse h&m, boyfriend blazer 2.hand, leatherbelt 2.hand, sandal w. stud deichmann

outfit 3, t-shirt zara basics, leatherjacket mags, gladiator bianco, accessories pilgrim

Jeg fik denne søde råhvide paillet nederdel med hjem i går fra H&M nedsat til en flad 50´. Det kunne jeg altså ikke stå for. I dag har jeg prøvet at style lidt med den i formiddags og det er lidt tilfældigt hvad jeg lige fandt i klædeskabet at sætte den sammen med. Men sjovt var det så længe det varede. Jeg synes den er enormt let at sætte sammen og tog bare noget ned fra klædeskabet. Der kom tre forskelligve outfits ud af legen og det er sjovt at se at nederdelen kan få tre helt forskellige udtryk.

Hvilken et outfit løber med sejren for det bedste look?

2 kommentarer:

  1. Det nederste look er fedest synes jeg. Det gør pallietterne rå, men beholder samtidig det festlige udtryk. :)

    Sættet i midten er også fedt, men der ville jeg evt tage en sort t-shirt på i stedet for den hvide. :)

    Heldigt at du fandt den til så lidt penge!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er nok også mest til det nederste. Det øverste er nok hjem til svigerfamilien :-)

    Tak for idé mht. til t-shirt. Jeg tænkte som sagt ikke så meget over outfit, tog bare noget på jeg bare greb i garderoben.

    Ja, det var lidt heldigt for det var den sidste. Tror jeg bliver glad for den.

    SvarSlet