søndag den 5. juli 2009

Dragon from Chanel

chanel dragon





Yeah I'm A Rebel? You Got A Problem With That?

Nu har jeg besluttet mig mht. den røde neglelak jeg nævnte for et par indslag siden. Jeg ønskede mig en rød neglelak i fødselsdagsgave og efter at have set farven Dragon fra Chanel i et blad så kom den på ønskeseddelen og jeg fik den af en veninde på dagen. Men som oftest ved man ikke hvordan farven er i virkeligheden, så inden jeg brød plomberingen måtte jeg lige teste den live. Det har jeg fået gjort og nu er jeg slet ikke tvivl. Den er så fantastisk. Farven Dragon har den rigtige røde farve, jeg søgte. Den er mat uden glimmer eller shimmer. Den røde farve er dyb og ikke postkasse rød. Jeg synes den er en klassiker indenfor neglelak. Jeg har den på og jeg synes ikke billedet som blev taget i går aftes yder den retfærdighed, så hvis du vil se den rigtigt, så oplev den live i stedet for :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar