lørdag den 11. juli 2009

Shoe with heels and studs ....



Jeg var i Lyngby i dag og mødtes med en god ven til lækkert sushi en masse. Vi kæmpede bravt til det sidste for at spise alt det vi havde bestilt men forgæves. Bagefter var vi forbi Bianco og fik spottet disse lækre sandaler. Hmmm...jeg blev virkelig fristet, men holdt mig i skindet. Jeg elsker jo heels også var disse med nitter på remmene og en lille plateau foran så hælhøjde føles som 9cm perfekt, også er de i læder. Hot! Pris 900,-

Jeg havde desværre kun 3 timer i dag da jeg havde en aftale med manden om at vi skulle se på ny seng, så vi nåede ikke andet end 3 butikker, hvoraf den sidste var Tiger butikken. Min ven ville gerne lige ind og kigge. Det ender jo altid med at man kommer ud med noget. Det gjorde jeg også bl.a. lagde jeg i kurven en mørklilla neglelak med perlemor, urtete med ingefær og lakridste. Jeg elsker te og drikker te hver dag. Jeg er nærmest opfostret med at drikke te. Lakridsteen er fantastisk!

Billedet viser hvad jeg havde på i lørdags. Neglelakken blev selvfølgelig taget på samme dag. Den er dog ikke så mørkt i farven som jeg kunne tænke mig, men den changerer fint i lyset pga. perlemoren.

Saturday outfit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar