tirsdag den 14. juli 2009

I am in love...

Patrica pepe boots studs

Jeg spottede disse støvler i dag og det var bare "love at first sight". Der var ikke blevet bestilt støvlen i min størrelse så jeg havde ikke mulighed for at prøve den i den rigtige størrelse. Men stak fusserne i et par nummer for store og til trods for det kunne jeg mærke at de lækre at have på. De er bare fede med nitterne!!! Så nu har jeg købt de fedeste støvler fra Notabene og bliver så helt i tvivl efter at have set disse, men det er jo heller ikke det samme. Sukk.... De er 100% fierce! De er fra Patricia Pepe. Jeg var lidt overrasket over at se at de er fra dem fordi jeg ikke forbinder mærket med denne stil. Jeg har altid godt kunne lide PP og har da stadig en del fra dem.

Jeg spottede også disse søde solbriller i farven koral. Man kan også få dem i andre farver og i helt gennemsigtigt glas også med solfilter. Så tænker jeg hvorfor skal man gå med solbriller med klar plast som faktisk ikke gør det behageligt for øjnene i solen??! Er der nogen som kan forklare mig det? Men søde er de i hvertfald.

Der var dårligt lys i prøverummet så derfor de ret dårlige billeder. Beklager!

coral sunglasses

5 kommentarer:

  1. Fede støvler og fede solbriller:). Undskyld jeg ikke har fundet en dag endnu, men efter vi kom til Herlev, har der bare været 1000 ting:). Men jeg skal nok finde et hul i skemaet:)

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. ...hvor fandt du i øvrigt støvlerne henne?

    Susie

    SvarSlet
  3. Hvor har du set støvlerne henne? :)

    SvarSlet
  4. @ Susie,
    Du skriver bare når du har hul i kalenderen :-)

    @ Sif, De er spottet hos Flying A

    /Chau

    SvarSlet
  5. Glemte lige at fortælle at brillerne er spottet hos Vero Moda :-)

    /Chau

    SvarSlet