mandag den 6. juli 2009

Ooops I did it again...



designers remix LBD

kjole designers remix, sandaler h&m, sort perlehalssmykke pieces, dog yderst til ventre halssmykke 2.hand. neglelak Dragon Chanel

Ja, jeg fik endnu engang shoppet en LBD i går. Alt det udsalg er bare alt for farligt for mit vedkommende. Jeg prøver virkelig at være stærk, men jeg må have en ryggrad som en regnorm. Der er godt nok mange lækre fristelser. Jeg synes dog at det jeg har fået med hjem er gode basis ting, som holder et stykke tid frem. Nu fik jeg denne sorte kjole med hjem fra Designers Remix, som jeg synes er en enkel LBD og alligevel med et tvist med ærmerne. Umiddelbart da jeg tog den ned fra stativet synes jeg den så formløs ud, men når man får den på smyger stoffet sig til kroppen, da den er figursyet og falder tungt. Så den fremhæver stadig kroppen uden at virke som et vandrende telt. Det er en ret enkel model, nærmest et firkantet stof for og bag, hvor der er syet en bane ned i hver side, dog med hul til armene. Bagtil er der et enkel vandfald med lidt kig til rygpartiet. Nu vi er ved ryggen, kan I se den snor som går på tværs af nakken (ikke halskæden)? Det er snoren som ofte sidder i alt tøj efterhånden. Jeg plejer at klippe dem af, men i dette tilfælde er den ret praktisk når den skal på bøjle for ikke at glide ned. Men jeg bliver nødt til at klippe den af, ser dumt ud med det bagfra, synes I ikke? Klipper I også snoren væk som sidder i nakke af tøjet?

Nå, men det er også dagens outfit. Når jeg får nyt tøj kan jeg ikke vente med at få det på. Har I det også på den måde?

Nå, jeg må videre i dagens tekst. Jeg skal i øvrigt på posthuset med en masse pakker med tøj og sko, som jeg har fået solgt på TS. Juhuuuu...hvad skulle jeg gøre uden TS, så ville jeg drukne i alt mit tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar