mandag den 6. juli 2009

Crazy about the skulls - ideas for a competition

pilgrim skulls

Dagens shopping. Disse accessories fra Pilgrim som indebærer armbånd og nøglering. Der røg også et bælte med som jeg ikke har noget billede af. De er fra en ældre kollektion fik jeg at vide, men jeg har dog aldrig set kollektionen før. Det skyldes nok at jeg aldrig rigtigt har været fan af Pilgrim og ikke rigtigt har kigget efter det. Dagens shopping var også en tilfældighed. Men jeg var dog overrasket over at se dette fra dem. Det brede nittearmbånd er oprindeligt lavet til mænd, men det har mest været pigerne som har hapsede dem. Armbåndene er lavet i læder. Jeg er jo vild med skulls og så er der sølvsten på dem, som gør dem girly og eksklusivt samtidigt.

Jeg overvejer at lave en lille konkurrence om et af smykkerne. Jeg har allerede et i tankerne.
Har du nogen idéer hvad konkurrencen skal gå ud på?
Og hvilken et af smykkerne kan du bedst lide?

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fede:) Især læderarmbåndet med de tre skulls er skønne:). Jeg har heller ikke set dem før - desværre for så havde jeg da snuppet dem med det samme:))

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Susie,

    Ja, jeg kunne heller ikke stå for dem :-)

    /Chau

    SvarSlet