fredag den 3. juli 2009

I just could not help it ...

topshop sandals livid
Jeg var lige et smut forbi Topshop i dag og kunne ikke lade være med at hapse disse sandaler model Livid med hjem som jeg har skrevet om. Jeg har gået med dem hjemme for at vurdere højden og umiddelbart så tror jeg de lige er en tand for høje til mig. De er så fierce og jeg må indrømme at jeg godt nok er i tvivl hvorvidt jeg skal beholde dem eller ej. Jeg vil jo gerne have en høj sandal som er behagelig at gå med og samtidig være fierce lækre. Nu må vi se, nu er de hjemme på prøve.

I mellem tiden overvejer jeg disse fra Friis & Co fra deres My favorites kollection. Billedet er venligst udlånt af Camille fra Clamour for Glamour. Jeg talte med deres forhandler i dag og fik fortalt at de vil sende den helt store sending til butikken i Købmagergade enten i dag eller mandag. Så jeg har fået lagt et par til side. Udfra billedet virker de nemlig ikke nær så høje som dem fra Topshop. Så jeg er spændt på at se hvordan de er og om kvaliteten er fin. Forhandleren fortalte at prisen for dem ville være kr. 899,- hvilket jeg synes er meget rimeligt iforhold til den flade model til kr. 849,-

Hvilken model er I mest tilhænger af? den fra Topshop eller fra Friis?

friis sandaler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar