torsdag den 16. juli 2009

Hurry - Hurry Up...

Hurry up


kjole 2.hand, bælte pilgrim, gladiator bianco, armbånd tiger, ur constellation omega

Jeg har dette på i dag , fordi dagen i dag også byder på solskin juhuu...
Kjolen er fra genbrugen og er i meshstof hvor det øverste er let transperant som man lige kan ane. Den er super let og behagelig at have på i varmen og krøller ikke. Hvis dagen i dag viser sig til at blive lige så varm en dag som i går, så tager vi til Furesøen og bader. Det gjorde vi igår aftes kl. 19, lidt sent. Men fantastisk at komme ud og svømme og køle af.

Jeg har taget mit nye røde pyntebælte med skulls på, som jeg synes gør den ellers enkle kjole lidt mere spændende. (Opdagede lige at bæltet matcher min røde neglelak på fødderne) Det er fra samme serie som det læderarmbånd med skulls som jeg før har lavet indlæg med. Jeg udlodder kvit og frit armbåndet blandt mine faste læsere. Læderarmbåndet er onesize og burde passe alle, da der er forskellige huller til at justere hvor stramt man vil have det til at sidde. Lodtrækningen vil ske mandag aften næste uge, hvor min søn vil trække den heldige vinder :-) så hvis du ikke allerede er på listen så skynd dig at tilmelde dig. Det kan jo være dig som løber med det :-)

OBS! armbåndet bliver kun sendt inden for DK´s grænser.

pilgrim gift

Ingen kommentarer:

Send en kommentar