onsdag den 1. juli 2009

Fierce shoes

yves laurent

Stiletterne er fra Yves S. Laurent og jeg kan bare ikke glemme dem. Der er nogen sko, som man gang på gang støder på og tænker Wow! Det gør jeg med disse, men det er ikke nogen som jeg bare må eje. De er bare så flotte at se på som et kunststykke og så skulturel.

pierre hardy mesh booties

Disse mesh booties er fra Pierre Hardy og de er bare så flotte! Dem ville jeg gerne have min garderobe. De er skinsygt flotte med sløjfen, også er de i lak og jeg bare noget med lak til fødderne. Det gælder også den røde neglelak på fødderne, det ser jo fantastisk ud. Jeg må se at finde en flot rød neglelak. Nogen som har en rød favorit de kan anbefale? Jeg har en i tankerne, men vil gerne høre om I har nogen favorites? Det er i øvrigt Anne Dellarossos booties, lucky girl.

great sandals

Alle disse tre sandaler samlet i et og samme billede gør dette billede ikke mindre end fantastisk. Alle tre sandaler er über skønne. Dem i midten har jeg og de er fra Acne, dem til højre er fra Anne Demeulemeester, jeg kender desværre ikke det sidste par. Måske I ved det derude?


Photobucket
Photobucket

all fotos from jak&jil

Anna Dellorosso er bare så fierce i disse to outfits. Begge kjoler og sko er bare hot hot hot! Det eneste der trækker ned er hendes forfærdelige kropholdning.

Synes I ikke det er fantastiske outfits?


Untitled

Jeg går selv og overvejer kraftigt disse her sandaler fra Topshop model livid. De har en hæl på 12 cm, dog er der plateau, så de er vel 10,5 cm. Jeg synes når sko kommer op i den hælhøjde så er de ikke til at holde ud at have på i flere timer med mindre man sidder ned og kun skal trippe på toilettet. Jeg har haft en limit på 9.5 cm, maks. 10 cm afhængig af svang på modellen så kan det godt gå. Men jeg har efterhånden prøvet en del højere hælhøjde og jeg egner mig bare ikke til dem i længere tid. Så derfor er jeg meget i tvivl hvorvidt disse her er nogen jeg skal investere i eller ej. Noget andet med plateau heels er også at jeg synes de er tunge, har endnu ikke stødt på nogen plateau heels som var lette. Når jeg køber sko, tænker jeg også hvad de vejer, jeg synes det øger comforten hvis de ikke er alt for tunge.
Disse sko vil jeg også gerne bruge til hverdage. Kan man det? Jeg har ikke nogen differentiering mellem hverdags- og festsandaler. Jeg bruger dem gerne hvor som helst og når som helst.

Hvad synes I om dem? Nogen som har dem i forvejen som vil anbefale dem??
Måske I har nogen andre lækre sko i denne dur I vil anbefale?


livid stud sandal

foto: Topshop

3 kommentarer:

  1. Hej :)

    Dem til venstre er fra Acne mener jeg - sidste sommer, men er ikke helt sikker - har du kigget kommentarfeltet igennem? :b


    Og Maria fra Mode Med Mere har Topshop skoene :)

    SvarSlet
  2. Tak for hjælpen.

    Jeg har skrevet til Maria og spurgt hende om Topshop skoene. Jeg er dog stadig i tvivl. Synes der er mega fede, men der er lige det men, at de er 12 cm i højden :-)
    For så bliver det bare et par sko som man kun bruger når man skal til et selskab hvor man ved man skal sidde en del...også tænker jeg mon jeg skulle gemme pengene til et par andre sko, som er mere brugbare.

    Dilemma dilemma :-)

    SvarSlet
  3. Ååårh lækre sko skal man aldrig kimse ad - ville ønske jeg kunne gå i så høje sko (damn you, spasserknæ!). Men ja, sådan en 8-9 cm ville da have været at foretrække ;)

    SvarSlet