fredag den 24. juli 2009

In The Garden

in the garden1

skjorte 2.hand, jeans topshop,paillet vest h&m, gladiator bianco, ur pilgrim, taske topshop

Vejret i dag har været meget blandet og uforudsigelig med regn, blæst og solskin.
Jeg står ude i mine svigerforældres have efter at regnen netop er stilnet af. Luften dufter dejligt af frisk regn og blomster. Mine svigerforældres have er så smuk med mange blomster. Jeg glæder mig til at se hvordan haven har ændret sig siden sidst og om der er kommet nye blomster i bedene.

Jeg har dette på hos dem og tasken på billederne er ny, købt hos Topshop Magasin. Jeg kunne ikke lade være med at hapse den da jeg så den var sat ned med 40% for 14 dage siden. Den er i sort ruskind, store bronze nitter og frynser. Alt i én ting! Me like very much :-) Jeg så den i denne uge sat ned med minus 70% så jeg gik ind og returnede den og købte den igen til 70% off og fik penge tilbage. Super!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar