torsdag den 9. juli 2009

Not doing much

not doing much

nederdel zipper h&m, t-shirt gina tricot, sølvsandaler oasis

Jeg havde bare et kort møde nordpå i går, så da jeg kom hjem igen skiftede jeg til dette outfit. Meget mere behageligt end møde outfittet. Senere på eftermiddagen havde jeg et ærinde på amager, så efterfølgende tog jeg lige et smut forbi butikken Friis på Købmagergade for at hente sandalerne fra Friis my favorites collection model Bella.
Jeg tog dem ud af æsken om aftenen for at prøve dem. Som I kan se på lyset var det ikke optimalt at tage billedet. Jeg tog dem bare på til det tøj jeg gik rundt med i går aftes, det er min Filippa K Japanese dress, som er en af favoritter i skabet. Den er fra en ældre kollection, men den er god og praktisk. Den krøller ikke, er dejlig sval at have på også har den det fineste print og snit.

Min vurdering af Bella high er at det en flot sandal, den er med nitter og sten som glitter, den er let af en plateau sko og ruskindet er lækkert blødt. Hælhøjden er ialt fratrukket plateau fortil 9cm, som er perfekt for mig. Det jeg synes den falder på er kvaliteten på sålen, den virker meget plastiskagtigt og ikke så gennemført i limningen som Topshop sandalen. Jeg synes også at det er træls at der er tå strop på den, det gør at den skraver men det er måske en tilvænning også kan man ikke have strømper på. Selve bagstroppe på topstykket er blødt og falder ned og når man har en lille fod som mig er det ikke pænt at det falder ned så der kommer en luftbule mellem fod og hælkappe. Selv om begge sandaler koster ligemeget så er det klart Topshop sandalen Livid som vinder i udseende og kvalitet. Så desværre model Bella High passer ikke til min fødder.

shoes Bella high

Ingen kommentarer:

Send en kommentar