lørdag den 25. juli 2009

On Vacation

on vacation

stormasket strik 2.hand, denimvest 2.hand, shorts 2.hand, belt closed, støvler notabene

Vi er på ferie hos mine svigerforældre og nyder det i fulde drag. Dagen i dag begyndte med en frisør aftale fordi jeg synes mit hår trængte til det. Det var efterhånden blevet så afbleget af solen og spidserne trængte til en klipning. Det blev dog bare mere end en studsning af enderne, der røg lige 30cm af :-) men langt nok til at det kan sættes op og mine striber blev farvet mørkere. Jeg gik en tur sammen med svigermor og lillemanden ned til legepladsen og bagefter ned til stranden hvor tæerne blev dyppet og lillemanden kunne kaste sten ud i vandet fra badebroen. Også har jeg løbet en lang tur langs stranden med manden....så skønt at komme ud og røre kroppen. Vejret er også her ret så ustabil med vekslende regndråber og solskin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar