søndag den 19. juli 2009

Cirkus Summarum

cirkus summarum

foto: juniorbusiness.dk


I dag eftermiddag skal hele familien til 10´øren for at se Cirkus Summarum. Jeg har hørt fra flere at det er en success især for børnene, og vi gør det også for vores søns skyld. Men også fordi det nok skal blive en hyggelig familietur. Min søns veninde fra børnehaven og hendes familie skal også med så det bliver hyggeligt. Han glæder sig rigtigt meget til at se DR´s børnefigurer live. Forestillingen er til fordel for muskelsvindsfonden, så det går til et godt formål. Så nu håber vi at vejret holder, skyerne ser godt nok faretruende ud. Så jeg har endnu ikke besluttet mig for hvad jeg skal have på - så det bliver lige i sidste øjeblik - fordi det afhænger af vejret :-)

2 kommentarer:

  1. Håber I havde en god oplevelse! Vi syntes, at det var fantastisk. Børnene elskede det, og det forlyder, at Cirkus Summarum gentager successen næste år.

    SvarSlet
  2. Vi havde en rigtig god oplevelse og vejret var heldigvis med os den dag. Hr. Skæg kom ud for at sige hej i pausen, så min søn fik lov til at røre ved skægget og vi skyndte fluks at tage et billede med ham og Hr. skæg.

    Vi skal med næste år, hvis de gentager successen.

    SvarSlet