fredag den 10. juli 2009

Lotus In The Hair

Photobucket


Østerbrogade ligner sig selv som jeg husker den. Masser af lækre butikker og masser af trafik selv på en hverdag og i feriesæsonen. Jeg nåede ikke så mange butikker, men jeg vil dog nævne butikken Pico, som laver de skønneste accessories til håret. De har lidt af hvert, men det er på hårsiden jeg synes jeg kunne finde de mest lækre sager. Jeg faldt selv for hårbøjlen med lotusblomsten. Man kan få dem i næsten alle tænkelige farver, jeg havde virkeligt svært ved at bestemme mig for hvilken farve den skulle være i enten sort, mørklilla, mørkblå eller den grå. Valget faldt på den grå fordi jeg synes det var den som kunne gå til mest både til hverdag og fest. Bøjlen som er valgt er let og strammer ikke på hovedet som mange pynte hårbøjler kan gøre. Den nærmest bare hviler på hovedet. De mørke farver jeg har nævnt kommes i en sort hårbøjle hvor de lyse farver kommer i en sølvfarvet hårbøjle. En virkelig spændende butik for den pynteglade :-) Jeg synes priserne i butikken er rimelig, og nogle ting ligger på prisniveau som Pieces accessories. En butik der er værd at aflægge et besøg når man alligevel er på de kanter.

flower for the head

7 kommentarer:

  1. Tak, den er så fin. Jeg har den på i aften og kan kan næsten ikke mærke den. Jeg overvejer kraftigt at købe en til :-)

    SvarSlet
  2. Åhh hvor dejligt, det er så irriterende hvis de strammer bag ørene og giver hovedpine.

    SvarSlet
  3. Jeg har prøvet flere søde hårbøjler hvor de strammer og giver hovedpine. Det er bare træls også kommer de bare ikke mere på hovedet hvilket er spild af penge. Jeg er sikker på at denne kommer på mere end én gang :-)

    SvarSlet
  4. Ja fo så kommer de bare til at ligger :/

    SvarSlet
  5. Det er jo lige det. Jeg spekulerer hvilken farve jeg ville vælge næste gang...tænke tænke ;-)

    SvarSlet
  6. Nu har jeg lyst hår så jeg vælger altid farver som ikke er for lyse - vil jo gerne have man kan se dem.

    SvarSlet