fredag den 17. juli 2009

Finally... The sequin jacket is at home

topshop sequin jacket

I dag havde jeg et ærinde Rødovre og i samme lejlighed smuttede jeg forbi Topshop i Magasin. Her fik jeg at vide at Topshop i denne weekend har 20% off på ikke nedsatte varer. Jeg har længe ønsket mig en pailletjakke og fortrød jeg ikke fik købt den fra Zara da vi var i Malmø. Men jeg har dog set den efterfølgende i Zara KBH, men købte den alligevel ikke fordi jeg ikke syntes den klædte mig. Den var for lang til min "korte" overkrop. Så da jeg så denne pailletjakke hos Topshop, som er kort med 3/4 ærmer så hapsede jeg den med 20% off. Jeg har gået og luret på den i længere tid, fordi jeg kan lide snittet med det lille revers, også er den dejlig blød og hænger skødesløs. Ekspedienten fortalte at alle disse jakker var blevet revet væk i KBH. Der hang én tilbage i str. 40 da jeg gik i eftermiddags.

Jeg har også kigget lidt på den som h&m har lavet i pailletter men den var alt for hård i overfladen og "tung" at have på. Jeg synes også at den var lidt dyr iforhold til kvaliteten, men jeg kan se at den nu er nedsat på hm online, så den har fået et mere rimelig pris.

Så kom pailletjakken i hus :-) endnu et kryds på min tøjliste.

sequin jacket hm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar