fredag den 17. juli 2009

Karla, makes me want to ...

Karla
foto: voutier


....cut my hair. Karla har ikke bare den mest lækre korthårs frisure, men hendes garderobe er ikke mindre end fantastisk. Hver gang jeg besøger hendes blog og ser hendes hår er jeg på nippet til at ringe til min frisør og få det klippet som hendes. Indtil videre har jeg holdt mig til skindet, fordi jeg er ret glad for længden af mit hår. Det kan hænge løst, men også super praktisk at det kan sættes op i en spænde eller hestehale. Jeg har prøvet at være korthåret, dengang jeg var hårmodel for Stuhr. Jeg kunne egentlig godt lide det kort, men jeg husker også at det krævede en del vedligeholdelse. Det krævede også at blive klippet hver 3-4 uge og det er altså ret dyrt med alle de frisørbesøg...sååå... men man skal aldrig sige aldrig. Men lækkert hår det har Karla ihvertfald. Hun kan findes i min blogliste, hvis du er interesseret i at se mere af hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar