tirsdag den 15. december 2009

Yesterday´s outfit




Jeg havde dette på igår:
blonde top cheap monday - købt i sommers, jeg har jeg brugt rigtigt meget som top under blazer
og kjoler

silke skjorte second hand - købt sidste uge, man kan se at der mangler en knap :-) skal have taget mig sammen til at tage en knap fra ærmet og sy den på foran.

miss sixty jeans eden second hand - virkelig behagelig jeans købt for en slik lige netop som jeg manglede et par hvide jeans

studded belt jimmy choo for hm
white boots fra Blend She - ankelstøvler købt for 6 år siden - har også haft dem i sorte og har fortrudt at de er solgt - de er foret og dem har jeg travet byen tyndt med.

tweed jakke fra Designers Remix - købt for 7 år siden. Det er en af mine yndlings jakker, som jeg har brugt rigtigt meget på jobbet. Den er i tweed, kort og har 3/4 ærmer. Den er meget alsidigt fordi den passer til både nederdel, jeans og et par pæne sorte bukser. Den er konservativ dog stadig ikke kedelig. Jeg har sommetider brugt den med et smalt olivengrønt bælte. Der hører faktisk et knaldgult smalt læderbælte med en gul blomst til den, men som jeg aldrig har brugt til den.

div. armbånd fra BeChristensen, Friis, Jimmy Choo for hm, hm

Igår var jeg været ude og købe julegaver - mangler stadig nogle. Jeg fik blandt andet købt en cykel til lillemanden som er en julegave fra mine svigerforældre.

Jeg var også et smut forbi Metro og købt en hel lakseside og 4 poser á 1kg. king prawn rejer og en stor pose pillerejer. Jeg skal nemlig lave sushi i aften og vi skal have lakse sashimi og kammuslinger, nigiri og div. rolls, vi skal dog ikke bruge alle 4 poser rejer.
Vi elsker at spise kæmpe rejer og det er altid noget vi har i vores fryser :-) sammen med kammuslinger.

Vi spiser generelt meget fisk og skaldyr hjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar