torsdag den 17. december 2009

Lovely...










foto: Catherine McNeil by Greg Kadel for Numeró #105


Jeg er helt forgabt i denne editorials for Numeró. Super flot visuelt at billederne er holdt i sorte og hvide farver. Tøjet der stylet er bare for lækkert - vil have det hele! Især det nederste billede med kjolen og de halvhøje støvler med nitter ville jeg ikke have noget imod at eje. Det er simpelt, men i lækre materialer.

Udenfor mit vindue er der et fantastisk snelandskab og solen skinner. Pragtfuldt - jeg må ud og gå en tur igen. Jeg afleverede sønnike på gåben i dag og vejret var fantastisk. Helt vindstille og med tør luft, slet ikke koldt synes jeg. Jeg havde også pakket mig selv ind med overtræksbukser, skijakke, store støvler fra Columbia og pelshue fra baumundpferdgarten og sælskindsluffer. Forberedt på det værste :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar