torsdag den 3. december 2009

I just can´t help it - I am addicted




Så er jeg hjemme fra super hyggelig fødselsdagsfest på Strandvejen. Festen blev afholdt i en kæmpe villa på mindst 700-800 kvm. hus med lækker stuk. Jeg havde selvfølgelig glemt at tage mit kamera med...:-( øv bøv. Huset indeholdt lækre gamle møbler som ens oldeforældre havde. Middagen blev afholdt i en stor spisestue med flygel og sofa, op til lokalet med tilhørende rum som fungerede som bibliotek og et sted hvor jeg forestiller mændene trak sig til side med en cognac og en cigar efter middagen. Vi fik et stykke på flygel af min svoger som er pianist og fantastisk at sidde og nyde musikken i lækre omgivelser. Det var en kæmpe herskabsvilla med køkken i kælderen, men selvfølgelig top moderne fasciliteter. Jeg må dertil snart og tage et par shooting :-)
Super hyggelig fest og vi var ikke de første som tog hjem ;-) ja, sådanne er det at være en børnefamilie. Det er altid dem som først siger tak for festen :-)

Jeg hapsede denne flotte leo frakke som minder mig om noget Ivan Gundahl kunne havde designet. Ja, så røg der altså yderligere en leo ting ind... jeg er afhængig - I know. Men den er bare så fin og jeg har allerede brugt den og den er lækker. Den er ultra let, også fik jeg nærmest to frakker for en frakkes pris ;-) Den er nemlig vendbar.
Frakkens snit er swingeragtigt og ikke et snit jeg normalt falder for, men frakken falder pænt og længden er over knæet, så det er den bedste swingerfakke jeg har prøvet indtil videre. Jeg har tænkt mig at den også kan bruges med et bredt bælte om livet for at give den facon.
Leoprintet er fantastisk fordi den changerer og frakken har en stor hætte, som man kan hive op over hovedet i blæsevejr. Den er lige i min størrelse og hvor heldig kan man være :-) Den er stor nok til at jeg kan have en stor striktrøje under netop pga. af snittet på den.
Den er altså et scoop føler jeg :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar