søndag den 6. december 2009

One of my biggest inspiration








Hvis jeg blev spurgt hvilken blog jeg finder mest inspirerende og fascinerende, så ville jeg ikke være i tvivl og svare at det er bloggen The Glamourai selvom jeg har mange favoritter. Hun har sin helt egen stil og jeg elsker hendes evne til at sammensætte outfits sammen på en unik, kreativ og personlig måde. Jeg har ikke set noget lignende. Hendes outfits er altid en blanding med det nye/trendy og vintage. Hun befinder sig i New York og der er ingen tvivl om at Janteloven er en by i Rusland der. Hun kan klæde sig dekadent og have et overflødighedshorn af lækre store smykker og samtidigt komme afsted med det. Hvis jeg kom i hendes outfit i byen jeg bor i, ville folk glo mærkeligt på mig og tænke at jeg er for meget (Ikke at de ikke gør det til tider, men det er en anden historie :-)


Hun har ihvertfald på mange måder inspireret mig med sine vintage fund. Jeg er blevet bedre til at spotte ting og sager i genbrugsbutikkerne og inspireret af sæsonens trends/blogs at hapse de ting jeg finder passer til mig. Jeg ville til tider ønske jeg var lidt mere modig som hende og begynde at blande forskellige mønstre, farver, stilarter og materialer som hun gør i en perfekt sammensurium. Jeg har dog bemærket at jeg ubevidst er blevet meget bedre til at blande materialer og stilarter sammen end tidligere ;-) så måske er der et lille håb forude.


Også ser jeg forleden da at hun har fået de famøse Topshop støvler som jeg har købt, men som er returneret da de desværre ikke var mig mest pga. plateauen i dem. Men jeg bliver helt i tvivl når jeg ser hende med dem. Se ovenstående billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar