mandag den 21. december 2009

today in army with sequins


Jeg har dette på i dag:
langærmet t-shirt hm, pailletvest fra day birger et mikkelsen, som jeg har haft i 3 år. Den er jeg rigtigt glad for fordi farven er olivenbrun og den har pailletter fortil og bagtil. Vesten er både god til hverdag og fest fordi den kan dresses op eller ned. De grønne armybukser købte jeg i sidste måned i genbrugen, hvor jeg fandt to armybukser lige i min størrelse :-) how convenient.
Det brune bælte er købt hos Urban Outfitters, købt sidste sæson. Jeg har længe ledt efter det perfekte brune jeansbælte, som skulle være i bredt kernelæder og med messingspænde, så det var ikke mindre end perfekt da jeg spottede det i Urban Outfitters. Jeg valgte dette bælte fordi jeg synes army grønt går godt til brunt også er der brune såler og brune nuancer i Choo skoene. Jeg har næsten altid samme nuance på i bælter og fodtøj, synes bare at det samler outfittet når de matcher hinanden :-)
Tweedjakke med 3/4 ærmer fra Parttwo, som er 6 år gammel.

Sønnike og jeg har juleferie så vi har hygget os med lækker morgenmad som bestod af røræg, bacon, hjemmebagte boller og friskpresset appelsinjuice. Dertil masser af tegnefilm efterfølgende. Så fik jeg lavet en masse praktisk som vaske tøj og gøre rent. Det eneste som var planlagt var at om eftermiddagen skulle sønnike til frisøren og bagefter skulle han til 4 års undersøgelse med vaccination hos lægen. Han klarede det hele med bravour, og især det vaccinatione var jeg meget imponeret over. Han sagde ikke en lyd da lægen stak ham, han sad endda og kiggede på, mens jeg holdt ham med hovedet vendt væk.

Efter det var vi i centeret for at købe en gave til en veninde som jeg skal mødes med i morgen. Hun har inviteret sønnike og mig til planetarium hvor vi skal se "Fly me to the moon 3D" Jeg købte en Divided bluse med striber og puffærmer og en neglelak til hende. Jeg købte selv blusen til mig selv også :-) og en neglelak. Blusen er virkelig fin.
Sønnike ville gerne ose i BR, så der var vi inde og jeg så der var Bakugan kugler til halvpris. Da jeg ved det er noget han har ønsket sig i længere tid, spurgte jeg ham om han ville have dem. Normalt får han ikke noget når vi er inde og ose og han er god til ikke at plage. Han ved det ikke nytter noget.


Vi har haft mine forældre og bror til middag i aften. Jeg lavede tre retter mad. En af retterne var karameliseret kongerejer som jeg lavede for første gang og mine forældre var ellevilde med det. Så det er ikke sidste gang jeg laver denne ret. Så var der en kyllinge ret med masser af ingefær, chili, citrongræs og hvidløg, som også var en debut. Den anden ret var kongerejer stegt i hvidløg, ingefær med tomatsauce.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar