lørdag den 5. december 2009

Simpel


Jeg har haft dette på i dag, Bæltet på billedet er nyt og købt i genbrugen i går. Det er i sølv metal, sådanne et bælte har jeg ønsket i lang tid. Zara havde på et tidspunkt et i sådanne noget materiale, men der var kun et tilbage i large i butikken. Og det var engang så vellavet som dette jeg hapsede i genbrugen, for det har sølvnitter og similisten på (man kan lige skimte en sølvnitte på det sidste billede), zara læder bikerjakke, topshop skinny jeans og støvletter fra Zara.

Dagen har stået med brunch og modeller voks leg med sønnike. Så kom jeg i tanke om at vi jo kunne lave figurer vi kunne spise, så vi fik lavet småkager og pyntet med glasur og krymmel. Så har vi lavet havregrynskugler og har rullet dem i krymmel og kokos. Han er virkelig god til at bage og det er bare så hyggeligt at stå og udstikke forskellige figurer ud af dejen.

Det blev også til en tur til at handle det sidste ind til mandens herrefrokost og forberedt huset på invasion af hans herre bekendtskaber :-) anyway jeg har ikke været forbi en hm, som nok rigtige mange piger har været forbi og set Sonia´s kollektion. Men jeg har netop lige snuset til kollektionen online og der er indtil videre ikke noget udsolgt derinde. Så ro på ;-) det er ikke så vildt som til Jimmy Choo kollektionen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar