onsdag den 16. december 2009

Dagens møde


hvid bomuldsgardigan fra Dim, blazer fra MaxMara, silketørklæde Oscar de la Renta, sorte cigaretbukser Filippa K, velour devoré støvletter second hand, uldfrakke fra Bruuns Bazaar, gråt tørklæde rabens saloner, "dyne"taske fra Gerry Weber secondhand

Dagens outfit så sådanne ud idag. Jeg havde et møde lige ved Fields, faktisk lige i et firma som ligger lige op til Metro stationen ved Fields. Jeg kom i god tid fordi jeg vidste at der var varslet demonstration ved Bella Centeret og der var isglatte veje. Det var også rigtigt glat og flere gange trådte jeg i bremsen og bilen gled afsted og aps-bremsen virkede heldigvis som de skulle. Men det er ikke nogen sjov oplevelse at bilen skøjter afsted til trods for at man har trådt hårdt på bremsen. På vejen derud sagde trafik radioen, at man ville blive mødt af politiet som ville tjekke alle biler ved afkørslen ved Fields, som jeg skulle af, så jeg var glad for at jeg var i god tid. Men jeg blev heldigvis ikke stoppet, men der var godt nok et stort opland af kampklædte politifolk og salatfade, da jeg mødte op. Hurtigt og med bestemte skridt gik jeg mod stedet jeg skulle have mit møde og håbede på ikke at blive stoppet som en aktivist :-)

Efter mødet osede jeg i Fields og fik hentede min pudderfarvet blazer med nitter i str. 36 fra hm. Der kom også lidt andet med hjem derfra som jeg ikke kunne stå for. Det viser jeg lige senere. Nu skal jeg i gang med at lave pizza med sønnike.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar