fredag den 11. december 2009

Se hvad der kom med posten




Så kom mine overknee støvler fra Asos ind af døren. Jeg har prøvet dem i dag og gået med dem hjemme. Dommen over dem kommer senere. Bliver det disse her eller støvlen Lonnie fra Friis, jeg beholder? Eller er jagten på den perfekte overknee støvle ikke overstået?

Jeg har tunica fra VeroModa på og halsmykket er et "nyt" smykke fra genbrugen som jeg købte tidligere på ugen. Det er perler i forskellige størrelser som er betrukket med elastisk stof. Jeg elsker kombination af lilla og gråt.
Nederst har jeg sorte skinny jeans fra Topshop på.

Hvad er din dom over dem?


4 kommentarer:

  1. Uha de er fine synes jeg! Elsker farven og de er lige tilpasse i længden. Hvordan synes du kvaliteten er?
    Jeg stemmer for dem i forhold til Lonnierne som alle andre har ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er rigtige fine i kvaliteten :-) Det er i ægte ruskindslæder og jeg synes denne farve grå er fin. Længden passer mig også bedre end Lonnie og de er bedre at gå i, så det er også dem jeg beholder.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Er det i øvrigt dem der hedder CLAUDIA ?

    SvarSlet
  4. Ja, det er dem som hedder Claudia og kan se at de faktisk er sat ned.

    /Chau

    SvarSlet