torsdag den 3. december 2009

Feeling like a cowboy in my new vintage coat



Jeg har haft dette på i dag. Og underligt følte jeg mig som en lille cowboy i det
vilde vesten :-) hvad synes du?
Jeg har vintage læderbukser, bælte closed, levis denimskjorte, zara støvler.

Frakken fandt jeg i går i genbrugen. Lige pt. har jeg altså noget med gråt så det er det jeg spejder efter. Efter at have set flere editorials med gråt som inspiration og piger i flotte herreinspirerede jakker/frakker i gråt og struktur så havde jeg altså det i tankerne. For et par uger siden så jeg en enkel grå blazer i uld, som jeg fortrød jeg ikke fik købt da jeg kom hjem og da jeg tog derned dagen efter, så var den altså solgt. Sådanne er det med genbrug, man skal slå til med det samme, for man kan ikke være sikker på at det er der når man kommer tilbage igen. Så da jeg så denne frakke med grå nuancer og i uld, så slog jeg altså til.


Jeg fandt også noget andet og det har noget med leopard at gøre :-) igen igen...typisk mig.

Jeg skal til fødselsdag i aften, så der bliver nok lidt stille på bloggen indtil jeg kommer hjem. Så nu skal jeg i bad og finde aftenens outfit.
Hav en dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar