torsdag den 17. december 2009

buy // second hand top with marked shoulders





Jeg fandt denne enkle sorte top i genbrugen et par uger siden. Den var i div. kassen til en femmer. Det er en gammel sag fra hm. Det, som gør toppen anderledes er, at den har indbygget lommer ved skulderne med skum indlæg i. Man kan tage dem ud hvis man hellere foretrækker toppen uden de markeret skulder. Jeg hapsede den dog kun pga. af skulderne og tænker jeg vil kunne bruge den under en jakke, bluse eller top for at skabe de markante skuldre. Toppen er i str. 42, så den er faktisk for stor til mig, men jeg synes ikke det gør noget at den sidder lidt løst. Jeg skal bare bruge den under andet tøj. Jeg synes det er en sjov og let måde at opnå de trendy markeret skuldre ved at bruge den under noget andet.

Neden under har jeg den på under min prikkede blazer/bluse som er uden foer og skulderpuder. Man kan se at den får et mere markant skulderparti og den får mere form med toppen under.

Blazer og bælte er begge second hand.





>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar