søndag den 27. december 2009

den søde ventetid








Juleaftensdag. Børnene leger i sneen og leger med hinanden. Der er tid til at komme ud og kælke på kælkebakken, så meget at kælken går itu. Men sjovt det har de haft. Lillemanden og far nåede at lave en snemand på en af terrasserne. Juletræet er pyntet og gaverne er lagt under det. Der er så mange gaver at de ikke kan være der alle sammen under træet så nogen bliver lagt på selve træet :-) Der er 4 børn juleaften og de er vist dem som løber med de fleste af dem.
På det næstnederste billede sidder jeg sammen med min svigerinde og den ene af hendes 3 sønner på sofaen i køkkenet. Det er et populært sted for her kan man overskue hele køkkenet, spisestuen og kigge ind til dagligstuen.
På det nederste billede er det min svigerinde, hendes søn, svigerfar og min anden svigerinde, som er fra Holland og fuld gang med at strikke en cardigan. Det er mig som har taget billedet med selvudløseren og ret overrasket over at jeg fik os alle med på billedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar