mandag den 28. december 2009

Blogleg!!

Jeg er blevet tagget af Susie i endnu en blogleg :-) tak for det. Det vil jeg selvfølgelig svare på så godt jeg nu kan.

3 ting jeg husker, som var det igår:

  • Dagen da jeg blev mor til vores dejlige guldklump og ikke selv vidste at det var nu jeg skulle føde. Jeg var frisk på at tage cyklen ind til Riget, men min dejlige mor mente at det nok var bedst min mand kørte mig derind. Jeg havde ingen vésmerter, så jeg tænkte jeg da selv kunne cykle derind. Fødslen gik rigtigt hurtigt og han smuttede ud som en mandel :-) og som jordemoderen sagde senere på barselsgangen, så skulle jeg altså, hvis der bliver en anden gang, komme ind på fødegangen med det samme ;-)
  • Aftenen, hvor min kæreste og senere mand friede til mig på en restaurant i København og jeg sad bare og tudede af lykke.
  • Ikke for at lyde som en kliché men det første omkald fra min mand, hvor han inviterede mig ud for første gang.

3 ting jeg ikke kan lide:

  • Smålige mennesker, som ikke kan unde andre mennesker noget.
  • Janteloven
  • Folk med fordomme

3 ting jeg godt kan lide:

  • Verdens mangfoldighed
  • Vores søn - bare at se hans udvikling er fantastisk! Tænk at han allerede er 4 år.
  • Og som nok ikke kommer som nogen overraskelse - tøj, sko, tasker, smykker.

3 blogs jeg besøger dagligt:

Jeg følger med i rigtige mange blogge hver dag og vil sige at de blogge jeg har på min linkliste er dem jeg følger med nærmest på daglig basis.

3 sange jeg hører for tiden:

  • Tina Dicow´s album "The Road To Gävle" som jeg har fået i julegave (ved godt at det ikke er en sang)
  • Lady Gaga: paparazzi
  • Buddha Bar music (sorry svært at vælge bare en sang)

3 TV-programmer jeg følger med i:

  • Morgentv for børn på Ramasjang
  • TV-avisen
  • Kongen af Queens

Tre bloggere jeg vil udfordre:

3 kommentarer:

  1. Det må jeg lige se på en af dagene. Tak for det. :o)

    SvarSlet
  2. Uhh..jeg må også hellere få det gjort, tak :-)

    SvarSlet
  3. så vågnede jeg, og kigger også på det en af dagene:)
    /karin

    SvarSlet