lørdag den 19. december 2009

huer huer





Det var mildest talt hammerende koldt i går da vi var Tivoli og jeg var glad for at jeg var lidt forudsigende mht. tøjet. Sofie (Helene´s mor) frøs nærmest hele tiden. Jeg frøs ikke på kroppen eller benene, men til sidst kunne jeg godt mærke kulden snige sig ind på mine tæer. Jeg havde også mine flower docs på og de er uden foer og to strømper på fødderne er bare ikke nok til at holde varmen på fødderne. Vi fik lidt varme ved at stå og spise lækre snacks fra Le Le snack baren med friturestegte dumplings og forårsruller dyppet i mild og stærk chili.

I løbet af turen gik vi ind på en café og fik en café latte, mens børnene fik en juice. Det var perfekt timing fordi børnene også skulle på toilettet. Det var dejligt at komme ind og få varmen i fødderne.



Sofie og jeg fik også prøvet en del huer, fordi Sofie gik og frøs. Jeg tror hun mindst fik prøvet 7 huer, men jeg synes den flotteste til hende var denne her hun har på, som hun også endte med at købe. Den er anderledes end de huer i denne stil pga. det blå indfarvet skind med lyseblåt pels, som jeg synes fremhæver hendes øjenfarve super flot. Den kostede 250,- og vi var begge overraskede over at den ikke kostede mere. Jeg prøvede selv den store hvide kosak inspireret pelshue. Den var så stor og fluffy at jeg ikke kunne stå for den. Og den hvide farve den var skøn! Den kostede 800,- jeg købte den ikke. Jeg ved at jeg ikke ville kunne holde den hvid i mere end en dags brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar