torsdag den 10. december 2009

I heart silk in many ways


Jeg fandt denne sorte skjorte i genbrugen som jeg blev nødt til at købe med hjem sammen med nederdelen jeg har på på billedet. Det er en enkel sort skjortemodel i silke. Jeg er en sucker for silke i mange forskellige former af tøj, fordi jeg synes farver på silke altid vinder over en farve på almindelig bomuldstof, farver på silke er mere dybere og klarere. Også er silke bare for mig også noget luksus at have på. Da jeg kun har en enkel sort skjorte i transperant bomuld fra Filippa K som jeg har været rigtigt glad for, så var jeg ikke i tvivl om denne skjorte. Det er en basisting i garderoben, og man kan aldrig få nok af basisting. Og det er hvad denne skjorte er. Min umiddelbare tanke er at bruge den til slidte jeans stukket skødesløs ned, eller over en hvid t-shirt og lade den hænge. Den er af mærket "silk collection" og er lavet af 100% pure silk og kan vaskes ved 30.

Da der manglede en knap fik jeg nedslag i prisen. Jeg har tænkt at tage en af de to knapper ved hver ærmelukning og sy den ene på istedet for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar