tirsdag den 1. december 2009

Flowers on the first of December






Jeg har haft dette outfit på i dag. Lidt festligt på en tirsdag, for jeg skulle jo til julefest i børnehaven :-) Jeg har min nye Topshop kjole på med roserne, hertil satte jeg en blondebluse med roser fra Cheap Monday og et bælte med rose spænde som er second hand. Cowboyjakke fra Lee secondhand, grå leggings fra GAP, koral halskæde second hand, ruskindstøvler fra Zara. Nissehue med klokke second hand.

Det var rigtigt hyggeligt i børnehaven med masser af æbleskiver, pebernødder og gløgg...mums! Der var lucia optog og julemanden kom med slikposer til børnene hvor der så blev danset om juletræet. Jeg blev enormt imponeret over piger i luciaoptoget, de sang klart og tydeligt og gik så fint igennem stuerne.

Vi fik flettet hjerter, lavet musetrapper og guirlander til juletræet som stod i alrummet. Manden kunne desværre ikke deltage pga. arbejde. Jeg hyggede mig gevaldigt med de andre børn og voksne. Jeg var selvfølgelig den eneste forælder med nissehue ;-) de andre med huer fra pædagogerne.
Vi kom sent hjem derfra, så det var perfekt at der var osso buco rest fra i går. Jeg elsker rester især når det er gryderetter, for retten smager bare bedre på anden dagen :-)


Nu er sønnike lagt i seng og godnathistorien for decembermåned er DR´s "Jul på slottet" som nogen nok husker bedst hvis jeg nævner Miamaja og Valentin. Jeg fik ikke set den selv da den blev vist, så nu bliver den læst højt for lillemanden, hvor der er 24 afsnit.


Håber alle har haft en dejlig 1. december og er ved at komme i julestemning. Hvad gør du for at komme i julestemning?


PS. Den yndige pige ved bordet er Helene og er min søn´s "kæreste". De har allerede proklameret at de skal giftes ;-) og have 2 børn. De er hinandens bedste venner og har kendt hinanden siden vuggestuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar