lørdag den 19. december 2009

leo legs today





Jeg har haft dette på i dag:
victoriansk top med flæser og blonder er fra hm, som jeg købte til halvpris for længe siden, men som stadig havde prismærke på :-) jeg har den også i råhvid.
Afklippede short fra genbrug, metal sølvbælte fra genbrug. Leostrømperne nye fra hm, hørjakke mærke Benetton fra genbrug, Dr. Martens købt i TS, vintagepels

Så er de sidste julegaver i hus, og de fleste af dem er pakket ind som jeg fik gjort i dag. Desuden har jeg været forbi centeret sammen med halvdelen af Danmarks befolkning. Der var vildt trængsel på p-pladsen og jeg var glad for at lillemanden blev hjemme med far. For jeg havde en del jeg skulle have ordnet. Først skulle jeg have fremkaldt portræt billeder af lillemanden, da jeg opdagede at de billeder manden havde bestilt hjem var alt for store. Heldigvis kunne photocare ordne det med samme. Så der kom 4 portrætbilleder hjem med fire rammer. Desværre opdagede jeg at to af rammeglassene er ridset så jeg skal derhen igen i morgen :-( inden jeg skal mødes med 2 veninder i København til gløgg og æbleskiver.

Så var jeg forbi BR og Tigerbutikken for at købe mere gavepapir og gavebånd.

Var også forbi Matas og lede efter en overcoat og en neglelak til en af mine svigerinder. Heldigvis fik jeg koordineret med en anden svigerinde om at splejse en gave sammen til en anden svigerinde, så den ville hun stå for. Jeg har 3 svigerinder i alt og jeg skal fejre juleaften med 2 af dem i år. Jeg brugte ret meget tid i Matas fordi jeg enten med at prøve neglelak :-) Jeg fik prøvet Chanels Black Satin, Vendetta og Rouge Noir. Alle tre rigtige flotte, men det er enten Vendetta eller Rouge Noir som jeg allerhelst vil have. Jeg synes dog ikke at Rouge Noir holder så godt. Er der nogen som også synes det?
Så fik jeg prøvet læbestift fordi jeg er ved at løbe tør for den jeg bruger til daglig. Så jeg tænkte at prøve en ny farve, men måske skulle jeg bare holde til den jeg kender :-) Fik dog købt en creme fra Beauté Pacifque. Jeg elsker at bruge deres produkter og har brugt dem i mange år. Cremen her er på udsalg i Matas pt. Den koster 199,- pt. og mener den normalt koster 415,- så der er lidt at spare. Om produktet står der:

Særlige fordele:
• Særdeles kraftigt virkende anti-age produkt, der gør huden mere robust
• Velegnet til behandling af tørre negle - blødgørende og fugtgivende
• Velegnet til behandling af strækmærker
• Velegnet til hals og decolleté
Læs mere her om produktet.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar