fredag den 4. december 2009

The search for grey



grå bukser second hand, hvid top second hand, gråt slangeskindsbælte kirsten schjønning, grå high heeled brogues pura lopez, grå læderjakke nué, leo frakke second hand, taske jimmy choo, guldur pilgrim, gråt tørklæde rabens saloner

Jeg går med grå tanker :-) og med det mener jeg at jeg er på udkig efter ting i grå nuancer. Så det var ikke desto mindre perfekt at jeg fandt disse fine grå flannel herrebukser i genbrugen igår. De er med sildebens mønster og i uld og er af mærket conwell. Er det ikke et af hm´s herremærker?
De er måske lige et halvt nummer for stor til mig, men længden er perfekt. Jeg er rigtigt glad for dem, fordi jeg i forvejen er meget inspireret af piger i herre inspireret tøj også er de lige i den rigtige grå.
Den hvide top jeg har på udenpå den anden top er også fra genbrugen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar