fredag den 11. december 2009

last year favorite outfit




Jeg har dette på i dag som består af:
uldstrik model Tiny fra MunthePlusSimosen, biker læderjakke fra Zara, jeans fra Diesel, fletbælte fra hm børn, Muklukstøvler fra Canadians Mukluks.

De er på udsalg på siden nu.
De eneste forholdsvise nye her er min bikerjakke fra Zara, alt andet har jeg haft i flere år. Der er måske nogen som genkender den gode gamle Munthestrik.

Dette outfit er inspireret af et outfit som jeg har gået med en del sidste vinter og som jeg senere har set at Kate Moss også styler sine Mukluks.

4 kommentarer:

  1. Næh Tiny, den har jeg også haft da jeg var i sin tid var munthe-slave, den er nu stadig fin :-)

    SvarSlet
  2. Ja, den er stadig fin og dejlig lun. Ja, der var engang hvor man var munthe-slave, jeg har dog stadig et par af de gode gamle strik tilbage ;-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg har gemt en Bounty og en Milky og et par bukser og et par jakker, resten er solgt til gode penge på trendsales for længst - Those were the days :-D

    SvarSlet
  4. Jeg har også haft milky den orangebrændte, Fox jakken, Asap frakken, safranblusen, Bandjakke, begoniatop mm. underligt man stadig kan huske modelnavnene :-) Det var i de gode gamle dage og har også fået solgt det meste i TS til gode penge... Det var vildt som folk bød over.

    Jeg har selv beholdt den lange brune skindnederdel, 2 blonde toppe, 2 film bluser, 1 batik nederdel med benspændet bagtil, den lyse læderjakke med krakeleret skind (har vist den på blog)og en begonia kjole og et par bukser. Det er vist det jeg har tilbage.

    Jeg synes de gamle kollektioner var meget mere spændende og brugbare end de kollektioner som kom efterfølgende.

    /Chau

    SvarSlet