tirsdag den 15. december 2009

151209




Jeg har haft dette på i dag, men om eftermiddagen kom sneen så blev det altså mine sorte læder overknee støvler fra Shoebiz som kom på fødderne.
Jeg har kjole fra Filippa K med fastsiddende elastik bælte. Velour jakke fra Baum und Pferdgarten har jeg købt til et lagersalg hvor en af sælgerne havde den på, og jeg måtte straks vide om de havde flere tilbage og de havde lige denne ene tilbage. Oxfords stiletter fra Paul Smith - er de flotteste highheeled oxfords jeg har set indtil videre og de har mere end 3 år på bagen.

Ring i guld med jadesten. Den har jeg arvet fra min morfar og jeg har haft den i mindst 17 år.
Halssmykker lavet af kinesisk jade og carneol. Begge har jeg fået af mor i gave og som jeg har haft i mange år.
De er en form for lykkeamuletter.
Om jade står der: Hjælper dig til at værdsætte dine ønsker og begær. At gøre drømme til virkelighed.
Om carneol står der: Udholdenhed. Beskytter mod misundelse, frygt og raseri, og fordriver sorg fra de følelsesmæssige sider. Giver øget energi, personlighed, kreativitet og medfølelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar