onsdag den 2. december 2009

Dagens




Jeg har dette på i dag som er:
stribet strik genbrug, rød blazer genbrug, lakbælte genbrug, levis jeans som jeg har fået af en veninde så også genbrug, sorte ridestøvler fra Linnea, skull armbånd fra pilgrim. Den stribet strikbluse er forresten til salg lige her

Jeg opdager lige i dette skrivende stund hvor meget af tøjet jeg har på er second hand :-) Det eneste som ikke er second hand er støvlerne, strømperne og armbåndet. Støvlerne har jeg haft i mindst 8 år efterhånden. De er i ridestøvle facon og er lavet i blødt læder. De bliver lukket med en lynlås i siden og jeg har været rigtigt glade for dem. De har en god hælhøjde som gør jeg kan trave byen tyndt uden at få ondt i fødderne.

Dagens menu bestod af købt pizza og durum rulle hos den lokale pizzaria. Sønnike og jeg har været til gymnastik i dag, det gør vi hver onsdag. Manden er på forretningsrejse, så jeg valgte ikke at stå og kokkerere efter gymnastikken. Det blev sønnike svært begejstret for da jeg fortalte vi skulle have pizza. Desserten skal være grass jelly, lidt spændt på at se om min søn kan lide det. Jeg elsker det og er opvokset med det fra jeg var helt lille. Det skulle efter sigende også være sundt at spise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar