mandag den 14. december 2009

Saturday



Jeg havde dette på i lørdags. Jeg var hjemme hos min mor sammen med sønnike, fordi jeg var for træt til at tage med i Bella Centeret. Manden, min bror og far var i Bella Centereret for at se BrightGreen udstilling iforbindelse med COP15.


skull t-shirt second hand, vest Gant, læderblazer Nué, Lee jeans, sølvbælte second hand, velour devoré boots second hand. ternet kappe second hand, taske Jimmy Choo for hm

Jeg er rigtig glad for min røde skotsk ternet kappe som jeg fandt i genbrugen i en klæd-ud kasse. Især fordi jeg har spejdet efter en cape/poncho/kappe i længere tid. Den måtte gerne adskille sig fra de ensfarvet eller strikkede kapper. Jeg synes, der er noget nostalgisk 70´er feel over den og en dejligt kontrast til de mange 80´er inspirereret ting som er meget oppe for tiden. Jeg elsker at den er rødternet og foret indeni er som en Burberry trenchcoat. Jeg vil bruge den som her, men tror også den vil være perfekt til en kjole og høje støvler.

1 kommentar: