tirsdag den 15. december 2009

Dr. Martens støvler til mig



Jeg har lige købt disse sorte Dr. Martens støvler til mig selv i TS for lidt siden. Jeg har haft sorte Dr. Martens støvler før og det må efterhånden være 16 år siden hvor de også var et hit, men jeg tror at jeg ved en hjerneblødning enten har kommet til at smide dem ud eller solgt dem. Ikke desto mindre har jeg gået og overvejet om jeg skulle købe mig et nyt par i længere tid. Jeg er rigtig glad for dem jeg har nu med blomsterne og de er er også praktiske i disse breddegrader, så jeg har længe tænkt at jeg gerne ville have et par i sorte. Jeg har endda stået og kigget på et par i Skoringen, men de koster 1200,- også var der ligesom noget andet jeg hellere ville have til de penge. Men da jeg så disse i TS til en super pris, blev jeg nødt til at slå til :-) Bruger havde skrevet næsten nye, men jeg håber de er gået lidt til og kke ser for nye ud. Jeg synes at Dr. Martens støvler skal have præg af at være brugt, jeg bryder mig ikke om deres udseende når de er helt nye. Jeg glæder mig til de kommer med posten - det er nærmest ren nostalgi.

Nå, jeg skal ud af døren om ikke så længe, skal ud og købe flere julegaver i Toy´r us. Jeg gruer mig ved tanken....

og i skrivende stund sner det udenfor :-) får vi mon hvid jul i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar