torsdag den 24. december 2009

Merry Christmas every one

Billede fra Tivoli turen anno 2009

Jeg håber alle får en glædelig jul med alt hvad der hører til. Min jul bliver en meget traditionel jul sammen med familien og masser af god mad. Vi plejer at få and, brune kartofler, Waldorf salat, hjemmelavede rødkål, ribsgelé, ris a´la mande, grøn langkål, sylte, glaseret skinke, hjemmelavede sild i flere varianter, røget laks med asparges og æggestand, ål, frikadeller, m.m. For ikke at glemme nødderne, julekonfekten og slik. Jeg kan ikke huske mere, men der mangler ikke noget og man ruller sig fra borde alle sammen :-) ihh..hvor er det altså godt den ene gang om året hvor jeg tillader mig selv mere end et par snapseglas indenborde. Maden smager bare bedre ...uhmm... :-D Jeg elsker mad.

Vi bliver 15 juleaften. 1. juledag bliver vi ca. 22 mennesker og 2. juledag bliver vi hele den pukkelryggede familie som efterhånden nærmer sig de 40 stk. Der bliver som sædvanlig spist en masse også skal vi have pakkeleg og gå lange ture.

Bloggen bliver stille de næste følgende dage, hvor jeg vil hellige mig med hygge med familien fra nær og fjern.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar