fredag den 4. december 2009

Dagens stress


Jeg har haft en travlt dag hvor mange ting bare koksede. Her til morgen fik sønnike sin adventsgave fra sin bedstemor som bor i Århus og manden havde været på forretningsrejse der, så han fik dem med hjem. Han fik en flexi trac bil med fjernstyring, altså mere legetøj hvor man skal bruge batterier både til selve bilen og til fjernbetjeningen. Der var dog allerede de små ur batterier i fjernbetjeningen og min svigermor var så betænksom at købe batterier med. Jeg havde en brudt pakke, så jeg tog fra den i stedet for. Men det viser sig at den ikke vil starte ved hjælp af fjernbetjeningen og efter at have nærstuderet manualen mindst 5 gange virker det stadig ikke. Samtidigt viser det sig at hans kalendergave med cars lygten heller ikke virker efter bare 3 dage..hmmm... så sønnike var jo skuffet over at bilen ikke virkede og jeg lovede ham at tage forbi BR og få hjælp til det. På vejen ud af døren til børnehaven slår det mig at vi har glemt vores gymnastik sko og tøj i omklædningsrummet....arrgghhhh...det var næsten for meget. Men der var mere i vente for mig i dag... :-(

Efter at have afleveret ham besluttede jeg mig at tage direkte ud til skolen hvor vi går til gymnastik om onsdagen og håbe at mine "nye" nikesko og hans spiderman sko var til at finde. Døren til omklædning og gymnastiksalen var låst, så jeg brugte 20 min. på at finde en som kunne hjælpe mig med at låse mig ind, da pedellen selvfølgelig skulle have fri idag. Jeg ser nettet hvor jeg havde lagt tingene ligge og flyde på gulvet tomt...men i et hjørne lå der en kæmpe bunke med sokker, håndklæder og deriblandt så jeg lige en hvid nike sko stikke op. Det lignede min og minsanten om det ikke var. Resten af vores ejendele blev revet ud af bunken og jeg var selvfølgelig glad.

Så kørte jeg ud til mine forældre for at spise frokost og køre dem ind til Frederiksberg hvorefter jeg kørte forbi BR legetøj. I butikke stod en rand med mennesker foran kassen med julegaver som skulle pakkes ind. Det tog bare en evighed. Endelig blev det min tur og fik først konstateret at Cars lygten var defekt. Hurtig ordnet, men flexi trac bilen var mere end en udfordring med stjerneskruetrækker, så der blev kaldt forstærkning, da salgsasssisten kunne se at køen bag mig voksede og voksede. Ham som kom, kunne heller ikke få lor...til at virke og så de beslutter sig for at åbne en ny æske og heller ikke denne virker. De skifter mine nye batterier ud fordi det lader til at nogen batterier ikke har kraft nok til noget bestemt legetøj, noop...det var heller ikke det. Så prøver de at skifte de batterier som allerede var installeret i fjernbetjeningen og så viser det sig at batterier har ligget i æsken og afladet... det gik der 1 time med, jeg har aldrig været i BR så længe før.

Jeg nåede at handle det meste ind til imorgen aften hvor vi skal have gæster til julefrokost/middag. Jeg nåede også forbi genbrugen på vej til købmanden. Så fandt et bælte, en taske, nye nylonstrømper fra 50érne og en sort slå-om kjole.

På billedet er jeg lige kommet ind af døren. Da jeg skulle bruge min computer begyndte musen at té sig mærkeligt og pludselig var den nærmest frosset fast. Så jeg blev nødt til at afbryde med det resultat at den er gået helt kaput. Nu kan den ikke finde det operative system...gisp...!! Desperat ringede jeg til manden som er it nørd og han sagde udfra det jeg fortalte så var der ikke andet at gøre at starte den gamle pc. Så den gamle computer blev tændt og den er bare så langsomt og sønnike blev hentet som den sidste fordi mor blev nødt til at lave noget ret så vigtigt med en deadline. Da han blev hentet kunne jeg glad fortælle at hans lygte er som ny og flexi trac bilen virkerde, men nej, det gjorde den så ikke. Var jeg ved at eksplodere ?*...nej, slet ikke ... kun ved at gå ud af mit gode skind. Så jeg måtte ringe ned til BR med min klagesang. Min mand er til julefrokost med arbejdet, så sønnike og jeg kørte til BR og det viser sig at manden som havde kiggede på den tidligere på dagen, ikke havde fået skruet batteri låget ordentligt til. Træls... så det endte altså med at sønnike og jeg 2 dag på ugen fik købt aftensmad.

Jeg håber virkelig ikke at jeg får flere af sådanne oplevelser på en uge. Så jeg har inden for kort tid mistet et jimmi choo armbånd (som Deppe så sødt har lovet at jeg måtte få hendes), mistet mit kamera i Topshop (som jeg så genfandt igen efter 3 overnatninger hos vagten i magasin) også løbeskoen til gymnastikn (som jeg heldigvis fik i dag)

Min mobil går død i ny og næ...arrrrggghhh....Nu håber jeg at manden kan fikse computeren når han engang får øjne imorgen. Dette indlæg er lavet på den gamle pc.

Må man sige Lor...dag?!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar