mandag den 12. april 2010

New In // a parka




Denne sag kom med hjem i lørdags. Jeg var så heldig at få et gavekort på 100,- kvit og frit da jeg var i centeret, så med det i hånden kom denne parka med hjem. Den er i øvrigt blevet revet væk fra alle Monki butikker i KBH fortalte pigerne i butikken, så det var vist et held at jeg lige fik den sidste. Der var mange lækre ting i butikken som jeg også har vist her men jeg beherskede mig så det blev bare denne som kom med hjem, så jeg fik indløst gavekortet blot 15 min. efter jeg fik det i hånden :-)

Den er perfekt i den lyse armyfarve til sommer og den vil passe perfekt til min ny indkøbte taske som er i lyse grå med frynser. Lys army og lyse grå lyder det ikke som et perfekt match?

4 kommentarer:

  1. Den er rigtig lækker, den bliver du glad for :)

    SvarSlet
  2. Jeg er simpelthen totalt misundelig - har ventet på den jakke i en evighed og har ikke kunnet finde den i Århus. Må vi se den på? :)

    SvarSlet
  3. Jeg tror også den bliver et hit hos mig denne sommer. Jeg har ihvertfald allerede haft den på i de sidste par dage og den er skøn.

    Jeg skal nok flashe et outfitbillede, når jeg får et nyt kamera ;-)

    SvarSlet