tirsdag den 27. april 2010

recent buys




foto: fashionnerdic

Jeg var forbi hm efter arbejdet i går, da jeg vidste at lillemanden var blevet hentet af mine forældre. Jeg var forbi for at finde undertøjssæt og shorts til ham. Der røg også et par hvide canvasstøvler til ham. I samme lejlighed så jeg de blomstret leggings fra the garden kollektion. De hang helt alene og jeg synes de sagde "tag mig med hjem" :-) de kom med hjem og til prisen 79,- var jo ikke så galt. Jeg ved ikke helt om jeg er med på det med blomsteret leggings, så det kommer virkelig an på en prøve. Måske man kunne style dem som ovennævnte foto fra Fashionnerdic. De ser fint ud at sætte dem sammen med en enkel grå t-shirt og en denimjakke. Om ikke andet, så kan de bruges som hyggebukser (læs hjemme/slap af bukser)

Er du hoppet på trenden blomstret leggings?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar