torsdag den 22. april 2010

mine månesten



De to sølvringe jeg har fået af min mand. Ringene er unika smykker lavet af en guldsmed på Frederiksberg. Butikken hed Third Planet og findes desværre ikke mere. Det er tough business at være selvstændig. Vi har været så begejstret for hendes smykker, fordi de er anderledes, fine i bearbejdning og rå samtidigt. Hun brugte kun gode råvarer fra anerkendte leverandører. Så vi valgte også at hun skulle lave vores vielsesringe, som vi fik designet hos hende. Disse to ringe er nogle af de første smykker jeg fik af manden. Jeg husker at vi dengang kom cyklende langs Gl. Kongevej og gjorde holdt ved hendes lille fine butik og jeg var solgt på stedet. De er med månesten og de kan bruges seperat, men jeg bruger dem oftest samlet. De små vedhæng er bevægelige hvilket gør ringene endnu smukkere og spændende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar