onsdag den 28. april 2010

Sunrise


Jeg fik købt mig en ny skjorte i 100% ægte polyester med leoprint. Den er i det mindste i genbrugspolyester :-) men den er overraskende rigtig dejlig at have på. Den er købt i hm divided til 179,- hvilket jeg synes er et scoop. Skjorten er nemlig lang i det og kan bruges som tunica, jeg synes dog de er store i størrelsen så jeg har valgt en str. 34. Billederne er taget om morgenen og solen er ved at stå op, så jeg var lidt generet solen som skinnede igennem vinduet.
Jeg har hvide jeans fra miss sixty (genbrug), fletbælte i læder fra Gina Tricot, stiletter fra fra A´pair, trench coat fra Zara på. Den grå taske med frynser er fra hm.

Håber I har haft en god dag. Nu er det sovetid for lillemanden, så nu skal jeg op og putte ham.
Hav en dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar