onsdag den 7. april 2010

nye sandaler på


Vejret i dag har været med solskin omend det stadig kan være ret koldt. Der er ihvertfald god vind. Jeg har siddet i rigtige mange møder i dag og synes ikke jeg har nået noget i dag. Men de har heldigvis været rigtige gode møder alle sammen. I morgen er jeg på kursus hele dagen i København, så jeg ville gerne have været til bunds i min in-box inden, men det nåede jeg desværre ikke. Sådanne er det bare nogle dage.

Jeg har en mælkedrengsstribet kjole på fra Baum und Pferdgarten og mine nye gladiator sandaler på, som jeg købte i påsken. De er som jeg regnede med super behagelige at have på. Jeg valgte at tage et par grå strømpebukser på, fordi det går i med sandalen. Sorte strømpebukser ville være alt for stærk og mørk en farve til de to andre douce farvede sager. Lyse strømper ville samtidigt være for "bart" et udtryk og jeg foretrækker at have bare ben istedet for lyse strømper til disse sandaler.
Den korte uld jakke med rødt pels i kraven er fra Dolce et Gabbana. Jeg havde halvlange lilla skindhandsker på til jakken, da jakken har 3/4 ærmer.

Jeg og sønnike var forbi centeret i dag efter arbejdet for at returnere de lyse hm sandaler, som jeg købte. De er desværre for høje til mig. Jeg endte med at købe 8 stk. lingerie ting, bla. en masse Sonia Rykiel bh´er til blot kr. 10,- pr del. Så jeg kom af med 80,- kr. ialt for 8 dele, hvor mange af delene havde en førpris på 129,- så det var lidt af et scoop. Jeg tror bare de skulle af med det hele.

Jeg er lidt sur og ked af det samtidigt, fordi jeg var så klodset at jeg kom til at tabe mit kamera på jorden. Så nu gider det ikke rigtigt at virke, så jeg ved ikke om det er noget jeg kan få fikset. Hvis ikke så vil der ikke være dagens outfit indtil jeg får et nyt :-( æv!

1 kommentar: