onsdag den 7. april 2010

I love Havianas sandals




Føtex havde i sidste uge tilbud på Havianas sandaler til 130,- pr. par. Jeg mener de normalt står til mellem 300- 350,- i butikspris. Jeg har haft 4 par Havianas som jeg har slidt ned. Så jeg bad min mor om at gøre mig den tjeneste at købe 3 par til mig i lørdags, da jeg jo ikke var hjemme. Jeg fik 2 par hvide og et par sorte, så nu er jeg vist "tanket" op på det område. Jeg bruger dem jo året rundt også hjemme og jeg har endda gået Roms gader tynde i disse sandaler uden at få ondt i fødderne. Manden fatter ikke hvordan jeg kan holde ud af at gå med dem en hel dag, men ikke desto mindre så er det mit foretrukne sommer sandal :-)

2 kommentarer:

  1. Det var billigt! Det må jeg se på i min lokale Føtex. Tak for tippet! :)

    Ciao'
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg bruger kun mine Havainanas til strand- og poolbrug. Er faktisk ikke så vild med dimser mellem tæerne. :o/

    SvarSlet