torsdag den 8. april 2010

Basis




Jeg fik også købt et par basis ting fra HH på vores Malmøtur. Det er ski undertøjet af kategorien Pro Warm, som er i lidt tykkere kvalitet end almindeligt skitøj. Jeg er en frossenpind og denne vinter har bare været så laaang og kold og varmt tøj har været nødvendigt. Så da jeg så at Naturkompaniet i Malmø havde det på udsalg så slog jeg til. Det er det perfekte basis tøj at have på under overtøjet til en tur på løjperne eller bare en tur på legepladsen. Nu nærmere foråret og sommeren sig forhåbentlig, men basistøj går aldrig af mode, så jeg er sikker på at begge dele vil gøre gavn næste vinter. Faktisk har jeg allerede brugt overdelen, da jeg var i Lalandia i påsken :-) og den varmede så dejligt.

INFO! mit kamera er stadig defekt og jeg ved desværre ikke hvornår det kommer op at køre og om det overhovedet er til at redde. Så mega øv!! Jeg håber snart at jeg kan flashe dagens outfit her på bloggen.
Jeg har været på seminar hele dagen og vi var inviteret til middag hos et vennepar i aften. Begge dele var godt, så nu er jeg bare træt. Godt det er fredag i morgen, hvor jeg har booket hele huset til den store forårs oprydningsdag :-) Så det er på med arbejdstøjet og ærmerne smøget op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar