lørdag den 10. april 2010

Cirkus Arena








Er lige kommet hjem fra en dejlig cirkus tur med min bror og lillemanden. Manden er desværre blevet syg, så hans plads gik til min bror i stedet for. Vi var i Cirkus Arena i Bellahøj og fik set en fantastisk forestilling med elefanter, dromedarer, zabraer, heste og hunde. Det er fantastisk at se hvor kloge dyrene er. Et andet fantastisk opvisning var simpelthen dødsdromen. Vildt og breathtaking forestilling hvor 8 motorcykler cykler i en drom med 80 km i timen. Det var rigtige gode artister, som både var sjove, dygtige, imponerende med deres motorik og balance. Alt dette blev fordøjet med en stor gang popcorn med vand til. Der var en enkel pause i forestilling så man kunne få en noget varmt eller koldt at drikke, købe små souveniers for børn og andet. Min søn fik endnu et Starwars lyssværd, det gjorde alle drengene tror jeg. For da forestilling begyndte så var der bare lys fra sværdene alle vegne. Et rigtigt godt show både for børn og voksne.
Se mere her hvis du også skal opleve dem.

2 kommentarer:

  1. Hvad tid var i til forestillingen? Jeg var der selv kl. 13.00 :)

    Og ja de motorcykler var bare fantastiske!!

    SvarSlet
  2. Vi var der til forestillingen kl. 16.30 så det var ikke helt den samme forestilling :-)

    SvarSlet